Followers


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Siva-ji The Horse II

Posted by sarjanhn | 3:15 AM | 0 comments »










Dey Thambi!Tak Payah Pening La ...


Kerana sikap obses SIVA_ji kepada pokok, Kuda DAP ni dok antaq surat pada Ke bawah duli Tuanku Sultan Perak mohon persidangan DUN 7 May ni di tangguhkan. Baca Sini


Dipercayai Jobless To Be Sivakumar memohon agar persidangan kali ini di buat di bawah pokok ceri kat belakang rumah dia.


Khabar khabar angin mengatakan Siva-ji risau jika Nebuchad-Nizar the Traitor tidak dapat duduk di kerusi empuk MB.


Di percayai jika persidangan terus di buat di dalam dewan, ex MB yang telah di lucutkan jawatan perlu duduk di kerusi adun biasa apatah lagi kini beliau perlu duduk di barisan pembangkang.


Siva_ji turut sedar jika beliau membenarkan Nebuchad_Nizar di kerusi MB maka beliau dan Nizar bakal melakukan satu lagi penderhakaan kepada Sultan Perak.


(Ish pening ni)


Turut memeningkan kepala si kuda Siva kumar adalah kehilang Blackberry hadiah setiakawan pemberian Adun Pantai Remis Nga Kor Ming. Beliau di petik menyebut bahawa tanpa blackberry tersebut persidangan dewan tidak mungkin akan dapat berjalan lancar, kerana selama ini blackberry tersebut adalah 'bible' beliau dalam menuturkan setiap perkataan di dalam dewan. baca sini.


Rakyat Perak di ingatkan agar tidak 'pening-pening' lagi kerana kuda sakit, Siva_ji The Horse akan ditamatkan perkhidmatanya pada 7 May nanti........








0 comments

Our Disclaimer /