Followers


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



A Truly BLACK & Sad Day for Perakians

Keputusan semakan siapa MB Darul Ridzuan yang Sah telah memihak kepada Nizar @ DAP. .. Noktah.

Hari ni Kerajaan Komunis PR yang Derhaka Kepada DYMM Sultan Azlan Shah akan kembali mengisi bangunan SUK Perak.. Noktah.

DYMM telah berkenan menerima menghadap oleh NiZar di Istana hari ini. Nizar akan memohon untuk membubarkan DUN tanpa sebab yang kukuh. Saya Rasa DYMM Sultan Perak akan menolak permohonan Nizar sekaligus memohon Nizar kembali mendapat persetujuan Dewan Undangan Negeru untuk membubarkan DUN.

Di DUN yang mana Nizar hanya mempunyai 28 kerusi berbanding 31.

Namun satu senario menarik akan berlaku hari ini.

1. Penyokong BN tidak akan baring di atas jalan menghalang kenderaan Nizar memasuki SUK.
2. Takde Demonstrasi oleh penyokong - penyokong BN di luar Bangunan SUK.
3. Takde kata kata CACIAN atau MAKI HAMUN yang akan di lemparkan kepada mahkamah mahupun hakim yang telah mengeluarkan keputusan oleh Blogger -Blogger Umno ataupun penyokongnya mahupun media - media masa.

Kita Rakyat Malaysia yang penuh adat dan tata susila serta menghormati Perlembagaan sentiasa mematuhi Undang - Undang Malaysia.

On the Otherhand.

The Communist Goverment has already started their guerilla war game.

The PR Goverment is seeking a Revenge, Few person are expected to be fired or suspended today.

Let just wait a see how long the communist party will stands.







5 comments

  1. teropongajaib // May 11, 2009 at 9:02 PM  

    Kalau PKR komunis ,Be End Zionis...suka memaksa rakyat mengikut cara mereka saja.Rakyat nak bersuara tak boleh.Sampai nak pakai baju pun kena pilih warna pulak...silap pakai warna kena ISA pulak.Bagilah kebebasan kepada rakyat memilih kerajaan mana yg mereka suka.Apasal Be End takut sangat nak adakan pilihanraya????Sebab mereka dah tahu rakyat semakin meluat dgn tipu helah mereka.Comfirm mereka akan bungkus.Atau takut nk bazirkan wang rakyat.Sejak bila pulak Be End pandai berjimat cermat ni.Selama ni mereka rasa semua harta kerajaan itu adalah harta bapak mereka yg punya....Saudara, rakyat zaman sekarang dah pandai berfikior, bukan macam dulu lagi.Gunalah apa cara sekalipun media masa dan elektronik yg ada,yg betul dan yg salah tetap rakyat boleh menilainya....kecuali puak2 yg kaki bodek dan puak2 pencacai je yg kata salah itu betul dan sebaliknya.Syabas rakyat perak......anda memang bijaklah...

  2. Chef Engineer // May 12, 2009 at 12:17 AM  

    mmm..Sekomunis - komunis PKR (pada pandangan sarjanHN)mereka nak bubar dewan bagi membolehkan rakyat membuat pilihan yang tepat serta membolehkan kerajaan negeri didirikan dangan stabil. Pilihan raya pasti akan menguntungkan BN kerana keputusannya nanti BN akan menang. Rakyat tak akan membuat pilihan terhadap pemimpin yang suka mencaci macam PKR/PR (ikut kata sarjanHN). Rakyat Perak tak buta dan pekak!! Biar mereka yang tentukan siapa pemimpin mereka. Orang laur yang bukan pengundi jangan jadi batu api menghasut!!..Lu pikirla sendiri...

  3. teropongajaib // May 12, 2009 at 12:31 AM  

    Ealah Be End takut apa dengan pilihanraya,kemenangan pasti dalam tangan mereka yang sentiasa berbuat baik kepada Sultan dan semua rakyat di Perak..Lainlah PKR sentiasa buat jahat,mencaci hamun dan suka baring atas jalan....lu fikirlah sendiri.

  4. arryani // May 12, 2009 at 7:48 PM  

    Perjalanan masih jauh dan semakin sukar...semua mengharapkan kemelut ini berakhir segera. Tetapi, siapa yg perlu dipertanggungjawabkan?!!

  5. Chef Engineer // May 12, 2009 at 11:36 PM  

    Tepuk dada tanya iman.. Gunakan akal, mata dan hati.