Followers


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


OVERVIEW

Posted by sarjanhn | 2:49 AM | 0 comments »

POLITIK, POLITIK,POLITIK ! Tak kisah lah kat ceruk mana pun manusia hidup mesti ada politik & tikus – tikus Politik.

Sejak dari sekolah kita diperkenalkan Tokoh – Tokoh politik tanah air dan dunia yang dah lama wujud dalam buku teks sejarah dan juga yang tengah dok menjarah.

Yelah kalau dok pikir balik Ahli politik ni tak kurang macam penyamun gak.

Bagi suku kat rakyat suku lagi kat suku sakat yang lebih sendiri Telan. Boleh bawak masuk kubur agaknya. Takyah dok nak bakar Camry Kertas cam cino buat kat kubur sebab kat dunia pun sendiri dah rembat .

Aku bukanlah yang arif dalam politik . Cuma aku menilai atas perbuatan dan percakapan + gerak hati . Aku akan sokong bila aku rasa aku patut sokong & aku akan bangkang bila aku rasa aku patut bangkang.

Senario Politik Malaysia makin hari makin menarik sebab disebabkan oleh Badut Badut bekas banduan yang dah jadi MP dan MB .

Opps jangan lupa Raja Badut yang kononnya dapat jadi PM 916 hari tu.

Aku ahli UMNO, dan selagi UMNO wujud aku akan terus jadi ahli UMNO.

Dasar dan Perbuatan Pemimpin UMNO yang elok aku sokong kalau tak elok aku tibai .

Oleh itu aku rasa bagi menyampaikan sokongan dan ketidakpuasan yang terpendam adalah elok jika aku lebih aktif dalam BLOGGING.

Hari ini aku akan sokong BPN.

Sebabnya.

Aku rasa terpanggil untuk membaiki nama baik UMNO di kalangan rakan – rakan .

Aku ada anak kecil.

Aku tak mahu masa depan anak aku digadaikan oleh
Pengkhianat dan Suku Sakat Komunis bergelar PAKATAN RAKYAT.

0 comments